Pagina's

donderdag 22 december 2011

Schrappen? Ja, schrappen!!!

Reeds geruime tijd krijg ik op mijn skynet adres mails van een zekere "vancoillie.rotsaert@telenet.be", telkens met reclame voor "The Vanco Brothers".

Los van het feit dat dat email adres enkel nog bestaat om mail te ontvangen van mijn provider, betreft het hier ongevraagde mail... Spam dus...

Bon, ik kan altijd wel per ongeluk ergens op geklikt hebben, mijn adres ergens gegeven hebben, en aangezien het er allemaal wel tamelijk legitiem uitziet, besloot ik in te gaan op de suggestie onderaan de mail.

"Ontvangt u onze concertaankondigen en info liever niet meer, laat het ons dan per kerende weten en verontschuldig ons alvast voor het ongemak. Stuur dan deze mail terug met de vermelding 'schrappen'. Gelieve ook het te schrappen emailadres te vermelden."

Wat ik dus deed, meerdere keren, enkele keren deed ik gewoon delete... maar vandaag, vandaag ben ik in een mondige en assertieve bui (nog meer dan anders). Dank u vakbonden...

Ik besloot dus dit berichtje terug te sturen, die ik toch even met jullie wilde delen:

---------------------
RE: The Vanco Brothers SCHRAPPEN

SCHRAPPEN
SCHRAPPEN!!!
SCHRAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien helpt het als ik het deze keer 3 keer zeg? Mijn beste, u stuurt mij al gedurende ruime tijd ongevraagd mail… dit is de laatste keer dat ik vraag om daarmee te stoppen, MET AANDRANG

De volgende mail die u stuurt naar XXXXXXXXX@skynet.be (het te schrappen adres dus) zal voor mij aanleiding genoeg zijn om deze site eens nader te onderzoeken: http://www.polfed-fedpol.be/crim/crim_fccu_spamsquad_nl.php

Ik hoop dat de toon van deze mail voldoende is om mijn email adres TE SCHRAPPEN…
--------------------- 

Uiteraard met ipv XXX mijn echte adres.

Ik hoop dat de boodschap is aangekomen... hopelijk komt er geen vervolg... Want er staat ook een GSM nummer in die mail...

2 opmerkingen:

  1. En nog mails gekregen intussen? Of heeft het deze keer effectief gewerkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorlopig nog niet, misschien, héél misschien is de boodschap deze keer aangekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen