Pagina's

zaterdag 26 november 2011

Een nieuw begin

Een blog...

Nooit ging ik nog een blog starten, nooit! Gezworen heb ik het!
En nu is het toch zo ver, ik heb terug een blog.

Terug een blog? Had je dan al eerder een blog hoor ik je denken.
Ja, in een ver verleden had ik een blog.

Toen ik na een kleine 2 jaar geen inspiratie meer had is die blog nog een jaartje inactief blijven staan tot ik uiteindelijk besloot om hem helemaal te verwijderen.

Mijn blog toen had de mega originele naam "Tom's blog" en was te vinden op http://wijzijnbang.blogspot.com

Aangezien ik toen Blogger gebruikte, en die blog heb verwijderd is ook bijna elk spoor verdwenen, aangezien Google blijkbaar in zijn eigen archieven gaat kuisen.
Op Google vinden we nog amper resultaten en in het Internet Archive al helemaal niets meer.

En misschien is dat helemaal niet slecht dat die blog zo goed als in de catacomben van het interwebs terecht gekomen is. Ik zocht toen nog veel de confrontatie, wat meestal ook wonderwel lukte.

Tenslotte, vanwaar die vreemde naam? Die kwam van de beroemde uitspraak van Paul-Henri Spaak: "Messieurs, nous avons peur de vous".

Dit alles om te zeggen dat ik na lang nadenken en twijfelen toch besloten heb om opnieuw een blog te starten. Ditmaal onder een andere naam, namelijk: "tomdgr's blog".
Het gebrek aan originaliteit in de naam is ongeveer nog de enige link met de oude blog. Ik ben ondertussen oud en lelijk genoeg om te beseffen dat confrontatie zoeken geen nut heeft.

Ik ga op deze blog schrijven over de dingen die mij interesseren. Mensen die me "kennen" van Twitter zullen wel snappen waarover ik het heb, voor de anderen, dit zou het redelijk goed moeten samenvatten: "In random order: tech, Apple, cars, football, F1, photo, PS3, web, @DebbieDeR, news and movie".

Deze blog heeft voor mij vooral als doel om dingen die ik niet kwijt kan in 140 tekens iets verder uit te schrijven.

Alvast veel leesplezier!

7 opmerkingen:

  1. Hey Tom, ik ga mijn lettertype (in mijn mails) veranderen (deels op uw vraag) Welk lettertype gebruik jij hier? Dave

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben alvast heel benieuwd om hier al je kleine en grote meningen te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @E: thanks, en zo traag met je reactie? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marc VC: ik ga proberen het interessant te maken en te houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen